Shop Mobile More Submit  Join Login
Change by x-RainFlame-x Change by x-RainFlame-x
This took, like, half my life lol. I like how it turned out, though. Now that it's almost time to wake up for the day lol *dies*

Anyways, this is something that's been on my mind recently at the place I am in my life. I hate change. I like things to be the way they've always been. I like the security of knowing how things are. Now, in my life, everything around me seems to be changing, and though I try to hold all my tiles in place, they change anyways. I don't always appreciate how they change, though. Sometimes change brings beautiful things. I need to be better about accepting that change and seeing the blessings in disguise.

Anyways, hope you like. I'm going to sleep lol.

Commissions open, by the way, both points and paypal:
[link]?

God Bless,
-RainFlame

Art (c) Me
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconsnowywolf7:
snowywolf7 Featured By Owner Apr 30, 2014  Student Writer
This is absolutely amazing, beautiful, and extraordinary!♥
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner May 8, 2014  Hobbyist
Oh, wow, thank you so much! I'm so glad you think so!
Reply
:iconsnowywolf7:
snowywolf7 Featured By Owner May 9, 2014  Student Writer
You're welcome! :)
Reply
:iconrainiila:
Rainiila Featured By Owner Nov 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
I really love how the background reminds me of Escher's work :)
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Nov 22, 2013  Hobbyist
Oh, wow, thanks! To be honest, I had to look up Escher's name :'D I know very little of art history ( musician  :'D) but his work is amazing! Thanks so much, Rain c: (or do you prefer Rainiila? xD).
Reply
:iconrainiila:
Rainiila Featured By Owner Nov 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Don't worry, I had to double check to make sure Escher was the guy I was thinking of ;) 
Seriously, the background is amazing! 
And Rain's fine :)
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Nov 27, 2013  Hobbyist
Thanks again, dear c: I really appreciate it! :D
Reply
:iconrainiila:
Rainiila Featured By Owner Nov 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
:)
Reply
:iconnatalikla:
NataliKla Featured By Owner May 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
super!
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner May 12, 2013  Hobbyist
Thank you! I'm glad you like it! C:
Reply
:iconnatalikla:
NataliKla Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
:hug:
Reply
:icondirewolf7:
direwolf7 Featured By Owner Apr 8, 2013
This is a beautiful piece, Rain! I love the colors that you chose for it, and the expression on the little critter's face looks so innocent and makes me think that he/she is watching the butterfly transformation with a sense of wonder. Approximately how long did this one take you?
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Apr 9, 2013  Hobbyist
Thank you so much, Dire! I'm really glad you like it that much! It was really a fun piece to experiment with and work on :)

Eh, I'd venture to say about ten hours or more, simply because I didn't know what I was doing lol. There are a lot of things that I had never attempted before, so there was a ton of trial and error thrown in there.
Reply
:icondirewolf7:
direwolf7 Featured By Owner Apr 10, 2013
You're welcome! It really is a fantastic piece, and I look forward to seeing more of your work! Keep it up! :)
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Apr 10, 2013  Hobbyist
Thank you so much! I hope you continue to enjoy my works :)
Reply
:iconspiderpaw:
spiderpaw Featured By Owner Mar 12, 2013   Digital Artist
is breath taken and dies from over exposure to pure amazeingness
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Mar 12, 2013  Hobbyist
Aww, thank you :'D I'm really glad you like it!
Reply
:iconcoreycorgi:
CoreyCorgi Featured By Owner Feb 27, 2013
That's so amazing ! :iconwowplz:
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Feb 27, 2013  Hobbyist
Thank you so much! I'm glad you like it! :D
Reply
:icon11whitestrawberry11:
11WhiteStrawberry11 Featured By Owner Feb 9, 2013
I just realized the markings on her face look like butterfly wings...
I'm a dummy :dummy:
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Feb 10, 2013  Hobbyist
Lolololol that's okay, I wanted it to be subtle-ish xD
Reply
:iconspirithorse206:
spirithorse206 Featured By Owner Jan 13, 2013  Student Traditional Artist
wow! I love the background!
Geeze, i haven't been on your profile for a while....
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist
Thank you so much! Yes, that took half my life lol XD

Haha it hasn't changed much. I'm working on a journal skin though, so maybe I can make it look all snazzy. Eventually XD
Reply
:iconspirithorse206:
spirithorse206 Featured By Owner Jan 17, 2013  Student Traditional Artist
working on journal skin? That's awesome! what is it going to look like?
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist
Yes! It's going to have Seven and some cut-out looking stars and a moon :D If I can get it right, very storybook-like :D
Reply
:iconwingedtimberwolf:
Wingedtimberwolf Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist
extremely cute ^_^
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist
Thank you! I'm glad you think so! C:
Reply
:iconwingedtimberwolf:
Wingedtimberwolf Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist
you very muchly welcome
Reply
:iconshadow-o-rabby:
Shadow-o-Rabby Featured By Owner Jan 5, 2013   General Artist
Sometimes i've felt like a gran of sand on the shore praying the waves to rearrange my world for the 10,000th time.
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Yeah, I've been there, too. I'm praying that all of this is transformed into something more beautiful than what I could have dreamed of myself :)
Reply
:iconshadow-o-rabby:
Shadow-o-Rabby Featured By Owner Jan 6, 2013   General Artist
Sounds like an awesome plan.
Reply
:iconnightwavecynder14:
NightwaveCynder14 Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Wow this is beautiful! !!!!! I like the colors in it :D
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Thanks so much! Yes, I love retina-scarring colors haha XD
Reply
:iconnightwavecynder14:
NightwaveCynder14 Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha :D your welcome
Reply
:icon11whitestrawberry11:
11WhiteStrawberry11 Featured By Owner Jan 5, 2013
This is so beautiful! I love the colors and I especially love how the cracking sky/box/thing (whatever it is XD) became butterflies :D

faved :)
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Thank you! This was . . . hard lol. I had no idea how to make it turn into butterflies lol XD Glad it kind of shows haha.

Thanks! <3
Reply
:icondemoniccyn:
DemonicCyn Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
awwww it's so cute X3
now put it back in the fuckin box -_-
it makes me wanna puke

lol just kidding. it is cute though
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Lololol well, thanks haha XD Glad you think so!
Reply
:icondemoniccyn:
DemonicCyn Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
=P no prob
Reply
:iconsugartofu:
SugarTofu Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
;v; so beautiful...
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Aww, thank you! Glad you think so C:
Reply
:iconsugartofu:
SugarTofu Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
you're very welcome! ;u;
Reply
:iconlokibuns:
Lokibuns Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
if i had paypal to commission you. i would shower you with money :cries:
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Hahaha aww, thank you! That means a lot <3

I do points too, btw C:
Reply
:iconlokibuns:
Lokibuns Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist General Artist
Really!? 8D
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Lol yep! I have the points equivalent on my price sheet :)
Reply
:iconfikryfadhillah:
FikryFadhillah Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
wow! nice work! :D
Reply
:iconx-rainflame-x:
x-RainFlame-x Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist
Thank you vry much! Glad you like it! C:
Reply
:iconfikryfadhillah:
FikryFadhillah Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're welcome! :D
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 3600 × 2700




Details

Submitted on
January 5, 2013
Image Size
4.6 MB
Resolution
3600×2700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,074 (3 today)
Favourites
163 (who?)
Comments
49
Downloads
3
×